Kreditkort 2

HANDELSBETINGELSER

FORNEDEN KAN DU LÆSE VORES HANDELSBETINGELSER. FØR DU KAN GENNEMFØRE ET KØB PÅ SEVECU OVERVÅGNINGSKAMERA, BLIVER DU BEDT OM AT GODKENDE VORES BETINGELSER.

1. GENERELT

DE ANGIVNE VILKÅR REGULERER KUNDENS BRUG AF VARER OG TJENESTER LEVERET AF WWW.SEVECU.DK (HEREFTER KALDT "SEVECU, SEVECU, SEVECU DANMARK, SEVECU VIDEOOVERVÅGNING"). DISSE VILKÅR GÆLDER FOR ALT SALG FRA SEVECU, SÅ LÆNGE DER SKRIFTLIGT IKKE ER AFTALT NOGET ANDET MELLEM PARTERNE.

2. PRISER OG LEVERING

PRISER SOM FINDES PÅ SIDEN ER ANGIVET INKL. MOMS, EKSKL. MOMS, INKL. FRAGT I DANSK VALUTA DKK, UNDTAGEN I TILFÆLDE HVOR ANDET STÅR NÆVNT.

LEVERING AF VARER/PAKKER ER 2 – 3 DAGE ARBEJDSDAGE. SÅFREMT VAREN IKKE ER PÅ LAGER VIL VAREN FØRST LEVERES 2 – 3 ARBEJDSDAGE EFTER VAREMODTAGELSE HOS SEVECU LAGER.

DET ER OGSÅ MULIGT AT BETALE MED VIABILL HVOR DU KAN DELE DIN BETALING OP I BIDDER - TRYK HER FOR AT GÅ TIL VIABILL HANDELSBETINGELSER

VI TAGER - VED ALLE HANDLER PÅ VORES HJEMMESIDE OG PÅ TELEFONISKE ORDRE - FORBEHOLD FOR INDLYSENDE TASTEFEJL, OPLYSNINGSFEJL OG PRISFEJL.

3. KUNDENS PLIGTER

DEN SOM ER REGISTERET SOM KUNDE HOS SEVECU, ER FORPLIGTIGET OG ANSVARLIG FOR AT BETALING FINDER STED FOR DE YDELSER OG PRODUKTER SOM KUNDEN FÅR LEVERET AF SEVECU.

4. REKLAMATION

SÅFREMT REKLAMATION ER BERETTIGET HAR ALLE FORBRUGERE I DANMARK 2 ÅRS REKLAMATIONSRET. DET VIL SIGE AT KUNDEN HAR RET TIL AT FÅ VAREN REPARERET SÅFREMT DER ER EN FEJL ELLER MANGEL PÅ VAREN. DET AFHÆNGER AF DEN ENKELTE SITUATION SOM AFGØR OM HVORVIDT VAREN SKAL REPARERES, OMBYTTES, RETURNERES PENGE ELLER OM DET ER NØDVENDIGT MED PRISAFSLAG.

KUNDEN BØR UNDERSØGE OM FEJLEN SKYLDES FEJLBETJENING AF VAREN, ELLER UNDERSØGE OM DER KAN VÆRE ANDRE FORHOLD SOM KAN VÆRE SKYLD I FEJLEN, FØR DER TAGES KONTAKT TIL SEVECU MED HENBLIK PÅ FEJLMELDING. SÅ SNART KUNDEN BLIVER BEKENDT ELLER BURDE VÆRE BEKENDT MED, AT DER ER EN FEJL ELLER MANGEL VED VAREN, SKAL KUNDEN INDEN FOR RIMELIG TID HENVENDE SIG TIL SEVECU OG OPLYSE OM FEJLEN FOR DERVED AT GØRE KRAV PÅ SIN RET TIL REKLAMATION. DET ER VIGTIGT AT KUNDEN BESKRIVER FEJLEN ELLER MANGLEN VED VAREN SKRIFTLIGT I EN MAIL SOM SENDES TIL Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

MELDING OM FEJL ELLER MANGEL VED EN KØBT VARE SOM ER AFGIVET INDEN TO MÅNEDER EFTER AT KØBEREN OPDAGEDE FEJLEN ELLER MANGLEN VIL BETRAGTES SOM RETTIDIG. ERHVERVSKUNDER HAR 6 MÅNEDERS REKLAMATIONSRET OG PRIVAT KUNDER HAR 2 ÅRS REKLEMATION, SOM GÆLDER FRA DEN DAG VAREN BLEV MODTAGET. SÅFREMT KUNDEN IKKE GØR KRAV PÅ SIN REKLAMATION I TIDE, TABER KUNDEN SIN RET TIL AT GØRE MANGLEN GÆLDENDE.

I TILFÆLDE AF URETMÆSSIGE INDSENDELSER AF VARER SOM HVERKEN ER BESKADIGET, DEFEKTE ELLER PÅ ANDEN MÅDE IKKE KAN VURDERES SOM VÆRENDE REKLAMATIONSSAG, OPKÆRVES KUNDEN ET GEBYR PÅ 812,5 KR. INKL. MOMS. + FRAGTOMKOSTNINGER, HVILKET HAR TIL FORMÅL AT DÆKKE HÅNDTERING, ADMINISTRATION OG LEVERINGSOMKOSTNINGER I FORBINDELSE MED REKLAMATIONSSAGEN.

INDSENDELSE AF RETURVARER

DET ER VIGTIGT AT VI GØRES OPMÆRKSOM PÅ AT VAREN KOMMER RETUR. HERI SKAL KUNDEN VED MAIL TIL Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. INDSENDE SINE KUNDEOPLYSNINGER SOM OMFATTER KUNDENR. + ORDRENR. SAMT BESKRIVELSE AF FEJLEN ELLER MANGLEN VED VAREN / VARERNE.

RETURVARER BEDES INDSENDT TIL:
(GÆLDER KUN XGUARD, SEVECU SAFIRE OG ONVIF)

ONG XIANG EXPORTACION IMPORTACION
Avenida del Sol 22
28850, Torrejón de Ardoz
Madrid - Spain

RETURVARER BEDES INDSENDT TIL:
(ØVRIGE)

SEVECU DANMARK
BELLAHØJVEJ 129
2720 VANLØSE

BEMÆRK AT VI SOM REGEL SLETTER ALT INDHOLD AF MASKINER OG KOMPONENTER UNDER REPARATIONEN. DERFOR ER DET VIGTIGT AT KUNDEN TAGER BACKUP AF SINE DATA FØR VAREN SENDES RETUR TIL SEVECU.DK. I TILFÆLDE AF HARDDISK FEJL, VIL INDHOLDET I DE FLESTE TILFÆLDE BLIVE ANSET SOM TABT, DETTE GÆLDER BÅDE FØR OG EFTER INDSENDELSE.

5. AFHJÆLP

VI FORPLIGTIGER OS TIL, AT SÅ SNART VI HAR FÅET KENDSKAB TIL EN EVT. FEJL ELLER MANGEL AT IVÆRKSÆTTE TILTAG FOR AT UDBEDRE FEJLEN ELLER MANGLEN VED VAREN/E. DOG DÆKKER VI IKKE UDGIFTER AF NOGEN ART, SOM ER FOREKOMMET I SITUATIONER HVOR KUNDEN PÅ EGET INITIATIV HAR FORSØGT AT UDBEDRE MANGLEN. DETTE GÆLDER IKKE HVIS DET PÅ FORHÅND HAR VÆRET AFTALT MED OS.

SÅDAN SKAL DVR OPTAGEREN BEHANDLERS FOR AT UNDGÅ UKORREKT BRUG.

  • UNDGÅ STØD ELLER SLAG AF DVR MASKINEN.
  • AFMONTER IKKE DELE OG KOMPONENTER (EKS. HARDDISK) I DVR MASKINEN.
  • OPBEVAR DVR, HVR ELLER NVR MASKINEN I ET TØRT RUM VED STUETEMPERATUR (MAX 30 GRADER).
  • OPBEVAR IKKE DVR, HVR ELLER NVR MASKINEN I NÆRHEDEN AF ET VARMEAPPARAT, RADIATOR, ELLER LIGN. SOM AFGIVER VARME.
  • SØRG FOR, AT DER IKKE ER NOGET DER BLOKERER VENTILATIONSRILLERNE I KABINETTET.
  • FØLG ALTID ANVISNINGERNE I DEN VEDLAGTE MANUAL.
  • SKULLE DER OPSTÅ SPØRGSMÅL I FORBINDELSE MED HVORDAN MAN SKAL OPBEVARE DVR, HVR ELLER NVR KAN VI KONTAKTES PÅ TLF.: 71 99 26 38

6. FORTRYDELSESRET

BEMÆRK - VI YDER INGEN FORTRYDELSESRET VED ERHVERVSKØB

VED BESTILLING AF VARER HOS SEVECU HAR FORBRUGEREN 14 DAGES FORTRYDELSESRET , SOM ER GÆLDENDE FRA MODTAGELSESDAGEN HVILKET GÆLDER ALLE ORDRE AFGIVET ONLINE. FORTRYDELSESRETTEN GÆLDER DOG IKKE VED ERHVERVSKØB.

VED FORTRYDELSE AF KØBET INDENFOR 14 DAGE TILBAGEBETALES KØBESUMMEN AF SEVECU SENEST 14 DAGE EFTER VI GØRES OPMÆRKSOM PÅ AT VAREN ØNSKES TILBAGELEVERET. HAR VI KONKRET MISTANKE OM AT RETURVAREN HAR TABT VÆRDI, VIL VI UNDTAGELSESVIST AFVENTE MODTAGELSE, FØR DIFFERENCEN AF TABET OG NYPRISEN REFUNDERES.

EN FORTRYDELSESSAG SKAL VÆRE INDLEVERET HOS SEVECU SENEST 14 DAGE EFTER MODTAGELSEN, FOR AT FORTRYDELSESRETTEN GØRES GÆLDENDE. SÅFREMT VAREN IKKE ER I SAMME STAND SOM DA DEN BLEV MODTAGET OG SÅFREMT DER SKULLE MANGLE TILBEHØR ELLER EMBALLAGE, VIL VARENS VÆRDI ANSES SOM FORRINGET. UD FRA EN VURDERING, OPGØR VI VARENS TABTE VÆRDI, SOM KUNDEN SKAL ERSTATTE. SOM FORBRUGER HAR MAN I ALT 28 DAGE TIL AT RETURNERE VAREN TIL OS EFTER DE NYE EU REGLER. DET VIL SIGE AT MAN HAR 14 DAGE TIL AT FORTRYDE KØBET OG DEREFTER 14 DAGE TIL AT RETURNERE VAREN.

EN FORTRYDELSESSAG SKAL SENDES PR. MAIL TIL Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

NÅR VI HAR BEHANDLET EN FORTRYDELSESSAG SENDER VI ET RMA NUMMER TIL KUNDEN VIA E-MAIL. DET ER VIGTIGT AT MAN MED BLOKBOGSTAVER SKRIVER RMA NUMMERET PÅ PAKKEN, DA PAKKEN ELLERS VIL BLIVE AFVIST.

DEN FORTRUDTE VARE INDSENDES TIL ADRESSEN:

RETURVARER BEDES INDSENDT TIL:
(GÆLDER KUN XGUARD, SEVECU SAFIRE OG ONVIF)

ONG XIANG EXPORTACION IMPORTACION
Avenida del Sol 22
28850, Torrejón de Ardoz 
Madrid - Spain

RETURVARER BEDES INDSENDT TIL:
(ØVRIGE)

SEVECU DANMARK
BELLAHØJVEJ 129
2720 VANLØSE

(HUSK AT NOTER RMA NUMMERET)

FOR AT UNDGÅ EVENTUELLE ERSTATNINGSKRAV, SKAL VAREN RETURNERES I SAMME STAND OG MÆNGDE, SOM DA DEN BLEV MODTAGET. DETTE INKLUDERE AT ORIGINALEMBALLAGEN ER INTAKT, FOR AT BEVARE VARENS VÆRDI OG AT FORSEGLING MV. IKKE ER BRUDT. FOR OPFYLDELSE AF BETINGELSERNE I FORTRYDELSESRETTEN, SKAL EMBALLAGEN ALTID SENDES MED RETUR. OMKOSTNINGER FORBUNDET VED RETURNERING AF VAREN PÅHVILER FORBRUGEREN. RETURNERES VAREN IKKE SOM PAKKE, MEN DERIMOD SOM BREVPOST MEDFØLGER DER INGEN FORSIKRING OG SPORINGSMULIGHED, OG DERFOR HAR SEVECU IKKE NOGET ANSVAR FOR FORSENDELSEN. VI AFHENTER IKKE PAKKER VED PAKKEBOKSE OG PAKKER SKAL SENDES DIREKTE TIL ADRESSEN. HVIS DER ER ÆNDRET PASSWORD OG BRUGERNAVN, ER DET VIGTIGT AT KUNDEN NULSTILLER INDEN RETURNERING, GØRES DETTE IKKE OPKRÆVER VI 649 INKL. TIL EN TEKNIKKER.

VI YDER INGEN ULTIMATIV FORTRYDELSESRET.

7. FORBEHOLD

HVIS DER ER PÅVIST FEJL ELLER MANGLER PÅ PRODUKTET, VIL SEVECU KUN I DETTE TILFÆLDE VÆRE ANSVARLIG FOR TABET AF VAREN. VED INDIREKTE TAB SOM FØLGE AF MANGLER ER SEVECU IKKE ANSVARLIG, MEDMINDRE TABET SKYLDES GROV UAGTSOMHED FRA SEVECU’S SIDE.

DER TAGES FORHOLD FOR PRISFORANDRINGER OG TASTEFEJL PÅ SEVECU.DK.

DER TAGES FORBEHOLD FOR AT ILLUSTRATIVT BILLEDMATERIALET PÅ SEVECU.DK KAN AFVIGE FRA PRODUKTETS EGENTLIGE UDSEENDE.

8. KOMPATIBILITET

SKULLE DER OPSTÅ KOMPATIBILITETSPROBLEMER VED SELVMONTERING AF HARDWARELØSDELE KAN SEVECU IKKE HOLDES ANSVARLIG.

9. EJENDOMSRET OG BETALINGSVILKÅR

SEVECU HAR SOM SIKKERHED FOR SIT KRAV PÅ KØBESUMMEN EJENDOMSRET I DE SOLGTE PRODUKTER. VED MODTAGELSE AF KØBESUMMEN OVERDRAGES EJENDOMSRETTEN TIL FORBRUGEREN.

BETALINGSMÅDER HOS SEVECU:

VIA PAYPAL MODTAGER VI: VISA, MASTERCARD OG VISA ELECTRON.

BEMÆRK! DA VI ANVENDER PAYPAL SOM BETALINGSLØSNING, VIL KUNDEN OPLEVE AT PAYPAL RESERVERER DET BETALTE BELØB TIL VORES PAYPAL KONTO. MIN VI TRÆKKER FØRST PENGENE FRA KONTOEN TIL VORES BANKKONTO NÅR VAREN AFSENDES TIL KUNDEN, DETTE GÆLDER OGSÅ VED BESTILLINGSVARER.

10. FORCE MAJEUR

SKULLE LEVERINGSFORHINDRINGER OPSTÅ, SOM EN KONSEKVENS AF F.EKS. EN ARBEJDSKONFLIKT ELLER UDEBLIVENDE LEVERANCER FRA UNDERLEVERANDØRER, FRITAGES SEVCU.DK FOR ALT ANSVAR UNDTAGEN REKLAMATIONSTILFÆLDE, SAMT EVT. KREDITERING AF PRODUKTETS KØBESUM.

11. UENIGHED OG LOV

HOS SEVECU.DK INDGÅS ALLE KONTRAKTER PÅ DANSK.

SEVECU’S UDSTILLING AF PRODUKTER PÅ SEVECU.DK SKAL IKKE ANSES SOM ET TILBUD, MEN EN OPFORDRING TIL AT GØRE TILBUD. FØRST NÅR EN ORDREBEKRÆFTELSE ER MODTAGET, ER EN BINDENDE AFTALE INDGÅET. I TILFÆLDE AF SEVECU IKKE KAN IMØDEGÅ FORBRUGERENS BESTILLING, VIL FORBRUGEREN BLIVE KONTAKTET INDEN FOR 24 TIMER.

12. COPYRIGHT

INDHOLDET PÅ SEVECU.DK ER BESKYTTET EFTER BL.A. VAREMÆRKE-, OPHAVSRET- OG MARKEDSFØRINGSLOVEN, HVILKET BL.A. INKLUDERE AT FIRMANAVN, VAREMÆRKER OG INFORMATION OM PRODUKTER, IKKE MÅ KOPIERES ELLER PÅ ANDEN MÅDE ANVENDES UDEN SKRIFTLIG TILLADELSE AF SEVECU.

13. TEKNISK INSTALLATION OG MONTERING

HOS SEVECU DANMARK TILBYDER VI TEKNISK INSTALLATION OG MONTERING.

TEKNISKE INSTALLATION OMFATTER:

1. KONFIGURATION AF HARDDISKOPTAGER, NETVÆRKSOPTAGER OG HYBRIDOPTAGER.
2. KONFIGURATION AF KUNDENS ROUTER, HERUNDER PORTÅBNING.
3. KONFIGURATION AF ROUTER FRA SEVECU.
4. INSTALLATION OG KONFIGURATION AF APPLIKATIONER TIL SMARTPHONE OG TABLETS MED ANDROID ELLER IOS
5. INSTALLATION AF SOFTWARE TIL PC ELLER MAC

MONTERING:

1. TRÆKNING AF DATAKABLER ELLER BNC KABLER FRA KAMERA TIL NÆRMESTE ACCESSPOINT, ROUTER ELLER SWITCH.
2. TRÆKNING AF DATAKABEL MELLEM NETVÆRKSOPTAGER, HARDDISKOPTAGER ELLER HYBRIDOPTAGER TIL NÆRMESTE ACCESSPOINT, ROUTER ELLER SWITCH
3. BORING I YDERVÆGGE VED MONTERING AF UDENDØRS KAMERAER
4. BORING I INDERVÆGGE VED MONTERING AF INDENDØRS KAMERAER
5. ANVENDELSE AF KABELBAKKER EFTER AFTALE
6. PÅSÆTNING AF RJ45 STIK TIL DATAKABLER
7. PÅSÆTNING AF DC OG BNC STIK TIL KOMBIKABLER
8. MONTERING AF FORGRÆNINGSDÅSER

BEMÆRK! SOM UDGANGSPUNKT UDFØRER VI KUN MONTERING AF POE LØSNINGER, DVS. AT STRØMMEN LØBER IGENNEM DATAKABLET TIL IP KAMERAERNE. VED MONTERING AF ANALOGE KAMERA LØSNINGER, LØBER STRØMMEN IGENNEM ET DC KABEL, NORMALT ER DC KABLER INDBYGGET I BNC KABLET OG KUNDEN SKAL DERFOR SELV SØRGE FOR EN LEDIG STIKDÅSE I DEN ENDE DC KABLET ENDER ELLER I SAMME ENDE SOM BNC KABLET SÅFREMT DC KABEL ER INDBYGGET.

SÅFREMT KUNDEN ØNSKER AT ANVENDE STRØMFØRELSE VIA ADAPTERE, ER DET KUNDENS EGET ANSVAR AT SØRGER FOR ET LEDIGT 220V HUNSTIK INDENFOR 1 METERS AFSTAND AF KAMERAET. ØNSKER KUNDEN AT SEVECU DANMARK SKAL STÅ FOR TRÆKNING AF STÆRKSTRØMS KABLER OG MONTERING AF 220V HUNSTIK, VIL DETTE BLIVE UDFØRT AF VORES NÆRMESTE SAMARBEJDSPARTNER (AUTORISEREDE ELEKTRIKER) I KUNDENS NÆROMRÅDE. FAKTURERING VIL FOREGÅ MELLEM AUTORISERET ELEKTRIKER OG KUNDEN.

DET ER ALTID KUNDENS EGET ANSVAR AT SØRGER FOR AT NETVÆRKSOPSÆTNINGEN ER KORREKT SAT OP, FØR INSTALLATIONEN. SEVECU KAN PÅ INTET TIDSPUNKT HOLDES ANSVARLIG FOR KUNDENS NETVÆRK. TEKNISK INSTALLATION SKAL DERFOR FORSTÅS SOM AT VI OPSÆTTER NVR/DVR/HVR SAMT IP KAMERA OG ANALOG KAMERA TIL DET EKSISTERENDE NETVÆRK VED HJÆLP AF KUNDENS ROUTER. KUNDEN SKAL ALTID SØRGE FOR AT VI KAN FÅ ADGANG TIL ROUTEREN, FØR INSTALLATIONEN PÅBEGYNDES.

SOM UDGANGSPUNKT TILBYDER VI IKKE OPSÆTNING AF VIDEOANALYSE, HERUNDER BEVÆGELSESDETEKTERING, PERIMETER DETEKTERING, FORSVUNDET OBJEKT DETEKTERING, UNORMAL ADFÆRDSDETEKTERING MED MINDRE ANDET ER AFTALT. ØNSKER KUNDEN  AT VI SKAL OPSÆTTE OG KONFIGURERE VIDEOANALYSE, FRASKRIVER VI OS ET HVERT ANSVAR FOR HVAD ANGÅR FUNKTIONALITETEN OG PRÆCISIONEN AF VIDEOANALYSEN. DET ER EN VELKENDT UDFORDRING FOR OVERVÅGNINGSANLÆG AT VIDEOANALYSE IKKE HÅNDTERES PRÆCIST NOK, DERFOR VIL MAN OFTE OPLEVE ENTEN MANGE FEJLREGISTRERINGER ELLER KUN MEGET FÅ REGISTRERINGER. VIDEOANALYSEN SKAL KUN BRUGES SOM EN SUPPLERENDE FUNKTION TIL VIDEOOVERVÅGNINGEN, MEN MAN BØR ALDRIG LADE VIDEOANALYSEN VÆRE DEN ALARMGIVENDE ENHED OG/ELLER SÆTTE SIN LID TIL DETTE, HVORFOR ET EGENTLIGT ALARMSYSTEM ALTID VIL VÆRE BEDST EGNET TIL FORMÅLET.

VI HAR UDARBEJDET EN ARTIKKEL SOM FORTÆLLER HVORDAN MAN KAN KONFIGURER SIT ANLÆG TIL VIDEOANALYSE, SÅFREMT MAN ØNSKER AT GØRE BRUG AF FUNKTIONEN. ARTIKLEN FINDES I VORES AKADEMI UNDER "OFTE STILLET SPØRGSMÅL" -> "BEVÆGELSESDETEKTERING".

ØNSKER MAN DENNE FUNKTIONALITET UDENOM ET RIGTIGT ALARMSYSTEM, ANBEFALER VI SPECIALLØSNINGER SOM EKS. MILESTONE VMS ELLER SÆRLIGE NVR OPTAGERE SOM KUN ANVENDES TIL PROFESSIONEL BRUG.

VED TRÅDLØSE INSTALLATIONER KAN SEVECU EJ ANSVARLIGGØRES FOR OM HVORVIDT DER ER STØJ PÅ 2,4GHZ BÅNDET. I TILFÆLDE AF STØJ, KAN VI FOR EN MERPRIS FORSØGE AT AFVIKLE PROBLEMET. SÅFREMT DER ER FEJL I KAMERAET GÆLDER REGLERNE SOM DET I PKT. 4 NÆVNT.

14. OPDATERING AF FIRMWARE

HVIS MAN OPLEVER PROBLEMER MED AT FÅ ALLE FUNKTIONER I KAMERAET TIL AT VIRKE EFTER HENSIGTEN, SÅ VIL DER OFTE VÆRE BEHOV FOR EN OPDATERING AF KAMERAETS FIRMWARE. SÅFREMT DETTE ER NØDVENDIGT, ANBEFALER VI AT MAN RETTER HENVENDELSE TIL TEKNISK SUPPORT OG FÅR OPRETTET EN SUPPORT SAG PÅ NORMALVIS.

ØNSKER KUNDEN PÅ EGEN HÅND AT UDFØRE FIRMWARE OPDATERING PÅ ET ELLER FLERE KAMERAER FRA SEVECU DANMARK, SÅ KAN DETTE GODT LADE SIG GØRE. DOG SKAL KUNDEN VÆRE INDFORSTÅET MED AT OPDATERING AF FIRMWARE KAN VÆRE RISIKABELT OG SEVECU DANMARK FRALÆGGER SIG ETHVERT ANSVAR FOR DET EFTERFØLGENDE RESULTAT.

15. GÆLDENDE SALGSBETINGELSER FOR ERHVERVSDRIVENDE

VED AFTALEINDGÅELSE OM KØB MELLEM ERHVERVSDRIVENDE OG SEVECU.DK:

REKLAMATIONSRET GÆLDER 1 ÅR FRA PRODUKTETS MODTAGELSE. VED ALLE REKLAMATIONSSAGER SKAL DER SEMDES EN MAIL TIL Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

JF. KØBELOVEN § 17 E.C. OVERGÅR AL RISIKO VED KØBET AF EN VARE HOS SEVECU TIL KUNDEN.

JF. ALMINDELIGE AFTALERETLIGE GRUNDSÆTNINGER FORBEHOLDER SEVECU.DK SIG RETTEN TIL AT AFHJÆLPE EVENTUELLE FORSINKELSER. VED ACCEPT AF HANDELSBETINGELSERNE KAN DEN ERHVERVSDRIVENDE IKKE HÆVE ET KØB GENNEMFØRT PÅ SEVECU.DK, NÅR DET DREJER SIG OM EN FORSINKELSE PÅ MINDRE END 30 DAGE.

GENNEMFØRTE TRANSAKTIONER PÅ SEVECU.DK ER IKKE OMFATTET AF KØBELOVENS § 77 A, HVIS DET ER SKET I ERHVERVSØJEMED.

JF. KREDITAFTALELOVENS REGLER, FORBEHOLDER SEVECU.DK SIG RETTEN TIL AT AFHJÆLPE EVENTUELLE MANGLER I FORBINDELSE MED EN REKLAMATION. VED AFTALE AF HANDELSBETINGELSERNE AFTALES EN AFHJÆLPNINGSRET.

JF. KREDITAFTALELOVENS REGLER TAGER SEVECU.DK FORBEHOLD FOR EJENDOMSRETTEN TIL DET KØBTE PÅ WWW.SEVECU.DK. ALLE EVENTUELLE OMKOSTNINGER I FORBINDELSE MED FØRNÆVNTE AFHOLDES AF KUNDEN.